Resuming podcast

30 novembre de 2021 a les 9:53

Augmenta una setmana més el nombre de pacients ingressats per covid als hospitals de la Corporació

Compartir

El nombre total de pacients positius per coronavirus ingressats als centres de la Corporació és de 29 persones, 3 més que el dilluns 22 de novembre. Actualment hi ha 2 pacients ingressats a l’Hospital de Calella i 27 a l’Hospital de Blanes, 12 dels quals pertanyen als casos detectats al recurs sociosanitari de la Unitat de Mitjana Estada Polivalent de l'Hospital de Blanes

Segons informa la Corporació de Salut del Maresme i la Selva, enint en compte l’últim recompte del passat dilluns 22 de novembre, a l’Hospital de Calella s'han registrat 3 ingressos i 4 altes. A l‘Hospital de Blanes, respecte a l’últim recompte  s’han comptabilitzat 16 nous ingressos, s’han donat 5 altes i hi ha hagut 1 defunció.

El risc de rebrot a Malgrat de Mar és actualment molt alt, se situa en 518.37 punts. Els casos diagnosticats amb PCR i test d'antígens els últims 7 dies han estat 34.

Segons els informes de l’Agència de Qualitat i Avaluació Sanitàries de Catalunya (AQuAS), el risc de rebrot a l’Alt Maresme, en la darrera setmana, se situa en els 376 punts i l’RT és de l'1,32. Mentre que a la Selva Marítima el risc de rebrot és de 594 punts i l’RT és de l'1,85. Al global de la Regió Sanitària, el risc de rebrot arriba als 414 punts i l’RT és de l'1,32.

Tenint en compte tots els centres de la Corporació, actualment hi ha 22 professionals positius i en aïllament per la Covid-19.

Davant d’aquesta situació, és important mantenir les mesures d’higiene bàsiques: mascareta en interiors i també en exteriors quan no es pugui mantenir la distància de seguretat pertinent entre persones, rentat de mans freqüent, distància i ventilació.