15 novembre de 2021 a les 14:33
Actualment hi ha nou pacients, cinc més que fa una setmana. Tres d’ells a l’Hospital de Calella i 6 a l’Hospital de Blanes
Segons l’últim comunicat de la Corporació de Salut del Maresme i la Selva, els casos de covid estan augmentant a la Corporació. Tenint en compte l’últim recompte el dilluns passat l’Hospital de Calella ha rebut tres ingressos nous i el de Blanes cinc ingressos nous i ha donat tres altes.
Pel que fa al risc de rebrot, tal com indiquen els informes de l’Agència de Qualitat i Avaluació Sanitàries de Catalunya (AQuAS), el risc de rebrot a l’Alt Maresme, en l’última setmana, se situa en els 207 punts i l’RT és de l'1,97. Mentre que a la Selva Marítima el risc de rebrot és de 120 punts i l’RT és de l'1,39. Al global de la Regió Sanitària, el risc de rebrot arriba als 172 punts i l’RT és de l'1,41.
Pel que fa a la plantilla, en aquest moment hi ha dos professionals positius i en aïllament per la Covid-19 entre tots els centres de la Corporació. Malgrat la disminució de casos recorden que és important mantenir les mesures d’higiene bàsiques: la mascareta als interiors i exteriors quan no es pugui mantenir la distància de seguretat, la rentada de mans freqüent, etcètera.