18 octubre de 2021 a les 14:39
Actualment són tres les persones ingressades, dues més que dilluns passat
Tenint en compte l’últim recompte fet de pacients ingressats el dia 11 d’octubre, l’Hospital de Calella ha registrat dos ingressos nous després d’una setmana en què no hi havia hagut cap. Per la seva banda, l’Hospital de Blanes no ha registrat cap ingrés ni tampoc cap alta.
Segons els informes de l’Agència de Qualitat i Avaluació Sanitàries de Catalunya, el risc de rebrot a l’Alt Maresme en l’última setmana se situa en els 34 punts amb un RT de 1’28. La Selva Marítima compta amb un risc de rebrot que arriba als 60 punts i un RT de l’1’22. En general, la Regió Sanitària té un risc de rebrot de 55 punts i un RT del 0’90.
Malgrat la millora de les dades aquestes últimes setmanes, la Corporació de Salut del Maresme i la Selva recorda que és important mantenir les mesures de seguretat i d’higiene bàsiques. Aquestes són: mascareta en interiors i també en exteriors quan no es pugui mantenir la distància de seguretat pertinent entre persones, rentat de mans freqüent, distància i ventilació.