Resuming podcast

9 de Gener de 2024 a les 14:50

Atenció Ciutadana crea una enquesta de satisfacció a la ciutadania per valorar el servei que ofereix

Compartir

Les dades seran anònimes i serviran per a valorar el servei que l'Ajuntament presta al ciutadà a través de l'OAC.

L'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) de l'Ajuntament vol conèixer el grau de satisfacció de la ciutadania amb relació al funcionament del servei amb un qüestionari anònim que es pot omplir a través de la web.

L'enquesta permetrà a l'OAC (Oficina d'Atenció Ciutadana) conèixer de primera mà el nivell de qualitat dels serveis que presta i el grau de satisfacció per part del ciutadà. Les qüestions a valorar en aquesta enquesta, a les quals s'haurà de posar una nota del 0 al 10, seran el temps d'espera per ser atès presencialment o per telèfon, l'atenció rebuda per part del personal, la qualitat de l'atenció presencial, el temps d'atenció i els horaris, així com l'espai, i aspectes a millorar, entre d'altres. Totes les dades seran anònimes i es tractaran de manera confidencial.

L’enquesta es pot contestar en aquest enllaç.