23 febrer de 2022 a les 8:58
El festival literari se celebrarà els dies 27 i 28 d’agost i atorgarà protagonisme al llibre i a l’imaginari que hi ha al seu voltant
Malgrat de Mar serà Vila del Llibre el pròxim mes d’agost. Els dies 27 i 28, el municipi es convertirà en l’emplaçament del festival literari que dona protagonisme al llibre i a tot l’imaginari que l’envolta.
Ahir es va presentar el circuit literari del 2022 i Malgrat de Mar hi formarà part juntament amb Sitges, L’Escala, Manacor, Cabrils o Piera, entre altres. L’acte va tenir lloc al Museu de Cera de Barcelona i va comptar amb la presència del primer tinent d’alcalde, Jofre Serret, de la regidora de Cultura i Educació, Lurdes Borrell, i de la comissària a Malgrat, Assumpta Mercader.
La Xarxa de Viles del Llibre agrupa municipis i barris de ciutats que creuen en el poder dels llibres per a crear noves dinàmiques de desenvolupament i turisme en el territori. Està impulsada per VilaDelLlibre.cat amb el suport de diferents administracions públiques. Els municipis que hi participen tenen el seu propi programa d’actes entre els quals hi ha tallers, espectacles i conferències.
A l’edició d’enguany, hi haurà 8 viles del llibre i 8 festivals diferents on es preveuen uns 34.000 visitants i un impacte econòmic directe d’1.700.000 euros. També, unes vendes editorials estimades en 130.000 euros de les 60 editorials que s’espera que hi participin. La presentació oficial serà aquest dilluns a l’Arxiu Municipal.
*Foto: AjMalgrat