Resuming podcast

15 novembre de 2021 a les 11:53

Arriba una nova campanya de donació de sang impulsada pels alumnes de 3r d'ESO de les Escoles Fonlladosa

Compartir

Els dies 29 i 30 de novembre les Escoles Fonlladosa acolliran una nova campanya de donació de sang. Es tracta del projecte de servei comunitari que treballen a l'aula els alumnes de tercer d'ESO. Els alumnes Pol Sevillano, Bruno Puigdefàbregas, Marc Plazas i Júlia Lizano han visitat Ona Malgrat per explicar juntament amb el director del centre, Josep Ragull, les característiques d'aquesta nova campanya de donació de sang