Resuming podcast

11 octubre de 2021 a les 11:15

Arriba la Setmana de l’Energia i el consum elèctric serà el seu protagonista

Compartir

Per tal de celebrar-la, l’Ajuntament de Malgrat ha preparat un seguit d'activitats amb l’objectiu de promoure la sensibilització i la conscienciació de la necessitat de l'estalvi i l’eficiència energètica

La Regidoria de Medi Ambient organitzarà un any més activitats per celebrar la Setmana de l’Energia del 25 al 29 d’octubre. Una celebració que coincideix amb la Setmana Europea de l’Energia Sostenible i que pretén sensibilitzar i conscienciar la ciutadania de la necessitat de l’estalvi i l’eficiència energètica. 

Enguany s’han preparat dues xerrades que es duran a terme el 29 i el 30 d’octubre a la Sala d’Actes Joaquim Garriga de l’Arxiu Municipal. La primera es farà divendres 29 d’octubre a les 19h i tractarà sobre l’Estalvi, eficiència i facturació energètica. Serà a càrrec de Salvador Serrat del grup local Maresme-la Selva Marítima de la cooperativa Som Energia.

La següent serà dissabte 30 a les 18h a càrrec de Cristian Suñé del grup Maremse-la Selva Marítima i parlarà sobre l’Autoconsum energètic. Per assistir a ambdues xerrades cal inscriure’s prèviament. El termini per fer-ho és des del 18 fins al 28 d’octubre al web de l’Ajuntament de Malgrat.