Resuming podcast

20 gener de 2022 a les 17:45

Aquesta mitjanit s'acaba el confinament nocturn

Compartir

El conseller d'Interior, Joan Ignasi Elena, ha fet una crida a la responsabilitat a poques hores que s'aixequi el toc de queda, aquesta mitjanit, i ha recordat que continua vigent la limitació de 10 persones en reunions socials

Aquesta propera mitjanit s'aixeca el toc de queda que ha estat vigent a Catalunya des del passt 24 de desembre quan es van decidir imposar algunes mesures restrictives per combatre l'increment de casos de covid. A poques hores perquè s'acabi el confinament nocturn, el conseller d'Interior, Joan Ignasi Elena ha subratllat que "sempre que hi ha una situació nova, hi ha dispositius per a cada moment. Treballem amb previsió i amb coordinació amb les policies locals". En aquest sentit, ha explicat que hi haurà desplegaments policials per vetllar pel compliment de les restriccions. El confinament nocturn s'acaba aquest dijous a la mitjani i, per tant, es podrà sortir d'una a sis de la matinada.

El Govern manté la resta de mesures com el tancament de l'oci nocturn o l'ús del certificat covid.