Resuming podcast

9 juny de 2015 a les 13:35

Aquest dimecres té lloc l'últim ple del mandat

Compartir

 

L'Ajuntament de Malgrat de Mar celebra aquest dimecres a la una del migdia el darrer ple del mandat 2011-2015. L'ordre del dia inclou un únic punt, l'aprovació de l'acta de la sessió celebrada el dia 7 de maig de 2015.

Aquesta serà la darrera sessió plenària per a l'alcaldessa en funcions Conxita Campoy i per regidors com Jordi Medina (ICV-EUiA), formació que va perdre l'únic regidor que tenia en les eleccions municipals del 24 de maig. També serà l'últim ple per a Rosa Maria Aubanell (PP), que ha perdut un dels dos regidors que tenia abans de les eleccions, tot i que Aubanell no anava en els primers llocs de la llista electoral popular.

Els regidors d'ERC Anna Maria Anglada, Jaume Martí i Obdúlia Cuatrecases assistiran per última vegada a un ple com a regidors de la formació ja que el partit ha renovat completament els primers llocs de la llista. Josep Roig, fins ara regidor no adscrit i exregidor de CiU, també assistirà al seu darrer ple com a regidor. Pel que fa al PSC serà l'últim ple, a banda de Conxita Campoy, per a Jordi Romero, Antoni Puignou, Mercè Mora i Valentín Rodríguez.

El dissabte 13 de juny a les 12 del migdia tindrà lloc el primer ple del nou mandat en el que prendran possessió els 17 regidors electes als comicis del 24 de maig. També serà el ple en el que Joan Mercader (PSC) serà proclamat nou alcalde de Malgrat de Mar.