Resuming podcast

25 juliol de 2021 a les 13:25

Antonio González: "La Marina ha fet un bon paper a Tòquio"

Compartir

L'equip espanyol de gimnàstica artística, del qual forma part la malgratenca Marina González, no s'ha pogut classificar per a la final

La malgratenca Marina González ha debutat aquest diumenge al matí -hora peninsular- als Jocs Olímpics de Tòquio amb l'equip espanyol de gimnàstica artística. L'esportista de Malgrat de Mar ha fet un bon paper tot i que ha patit un entrebanc en una de les proves. Per altra part, l'equip espanyol no s'ha classificat entre els vuit primers, requisit per passar a la fase final.

El pare de la gimnasta de Malgrat, Antonio González, ha explicat a Ona Malgrat que Marina ha fet una bona feina.

De fet, González creu que l'equip espanyol al complet ha fet un paper a Tòquio i s'han donat a conèixer, un aspecte important de cara als jocs de París del 2024.

Per altra part, Antonio González ha explicat el moment del debut de la Marina amb "molta emoció".

El debut de Marina González ha estat seguit per un centenar de persones a través d'una pantalla gegant que ha instal·lat l'Ajuntament al Pavelló Germans Margall.