Resuming podcast

22 febrer de 2022 a les 10:45

Àngels Chacón presentarà el projecte de Centrem a Malgrat de Mar aquest dimecres

Compartir

L'acte, que començarà a les 19h, és obert a tothom i tindrà lloc a la sala Joaquim Garriga de l'Arxiu Municipal

La presentació de Centrem a Malgrat de Mar s'inclou a la campanya que el partit va engegar el 4 de febrer a Tarragona amb l'objectiu d'explicar el projecte encapçalat per Àngels Chacón i donar a conèixer les persones que donen suport al partit.

La campanya de presentacions acabarà l'1 de març a l'Hospitalet de Llobregat després de passar per una desena de municipis catalans, entre els quals s'ha inclòs Malgrat de Mar. Després, el 12 de març, Centrem celebrarà el seu primer congrés.

Centrem proposa un decàleg ideològic en què defensa la llibertat, un model de país centrat en les persones, el pensament crític, el qui lluiten pel seu futur, l'economia productiva, una educació de qualitat, l'economia de mercat, un model de fiscalitat que impulsi l'economia, que Catalunya és una nació i la urgència d'un canvi polític.