24 novembre de 2014 a les 11:13
La candidata del PP Ana Vega ha explicat que està contenta i agraïda de poder continuar encapçalant el projecte del PP a Malgrat de Mar. Vega, que ha destacat que el seu equip "ha fet una bona tasca", ha avançat que el seu principal objectiu és, com sempre, "ajudar la gent".
L'acte de presentació de la candidata va comptar també amb la presència del president del PP al Maresme, Diego Sánchez, que espera que Ana Vega treballi, com la resta de candidats de la comarca, amb responsabilitat pel poble, i que defensi i representi els ciutadans.
Dolors Montserrat, vicepresidenta tercera del Congrés dels Diputats, també ha donat suport a la candidatura de Vega. Montserrat ha explicat que el PP és un partit que pensa en tots els malgratencs i malgratenques independentment del què opinin.
La proclamació d'Ana Vega com a candidata del PP per a les eleccions municipals de 2015, que va tenir lloc dissabte al Centre Cultural, va comptar amb la participació de militants i simpatitzants del partit.