Resuming podcast

10 novembre de 2014 a les 11:24

Ana Vega assegura que el PP ha defensat sempre la rehabilitació de pavelló

Compartir

La regidora d'Esports Ana Vega ha respost les declaracions que la portaveu convergent Neus Serra ha fet a Ona Malgrat en relació a les obres de rehabilitació del pavelló municipal d'esports de l'avinguda Tarragona. Vega, que ha dit que ella mateixa la va convidar a la visita d'obres, ha detallat que els treballs van començar tard, però que vol ser prudent i no aventurar-se a donar una data d'acabament.

En relació a la reforma dels vestidors, la regidora d'Esports ha recordat que el pressupost d'aquest any incloïa 450.000 euros per dur a terme l'obra però que, com que no es va aprovar, no s'ha pogut tirar endavant i que "no espera que ara l'oposició doni llum verda a una modificació pressupostària".

Vega també ha comentat que "no és la primera vegada que Neus Serra s'autoproclama la persona defensora del pavelló de l'avinguda Tarragona" i ha detallat que just després de les eleccions municipals de 2011 el PP va pactar amb el PSC la rehabilitació de l'equipament.

Per tot plegat, la regidora d'Esports considera que Neus Serra "té una ràbia continguda per no tenir l'alcaldia" i que quan té l'oportunitat de carregar contra el PP, és el primer que fa. Vega ha afirmat que CiU ha volgut treure el PP del govern en més d'una ocasió. Una d'elles, quan va pactar el pressupost de l'Ajuntament de 2012.


20141110124737.vega.pavello-1.mp3
20141110124737.vega.pavello-2.mp3
20141110124737.vega.pavello-3.mp3