Resuming podcast

27 maig de 2014 a les 10:41

Alumnes de 4t d'ESO del Chanel visiten l'Ajuntament

Compartir

Durant la visita, la tècnica d'Educació, Marta Puignou, ha explicat als alumnes del Chanel què és l'Ajuntament, com s'organitza i com funciona, així com quina ha estat la seva evolució al llarg dels anys. Els joves han pogut experimentar com funciona un consistori i han simulat un ple, així han pogut exercir el vot per aprovar un fictici projecte de construcció d'un cinema al poble. Els nois i noies també han visitat les dependències municipals.