29 octubre de 2013 a les 13:42
Alumnes de 4t de Primària del Vedruna visiten l'Ajuntament
Els alumnes de 4t del Vedruna han preguntat al regidor Jordi Romero si l'Ajuntament té intenció de col·locar més contenidors soterrats, i semàfors a l'avinguda de la Costa Brava. A més, també s'han interessat per si es posarien més tanques protectores al llarg de la via del tren. A l'alcaldessa, li han preguntat per com s'inverteixen els diners dels contribuents, per si repetirà en el càrrec, així com també què li hagués agradat ser, si no hagués estat alcaldessa. Conxita Campoy ha respost que en aquests moments no té intenció de tornar-se a presentar al càrrec i que de petita li hagués agradat ser pilot d'avions.