Resuming podcast

8 abril de 2014 a les 13:04

Alumnes de 4t de Primària del Chanel visiten l'Ajuntament

Compartir

Els nois i noies han parlat amb l'alcaldessa, Conxita Campoy, a la qual han adreçat un extens llistat de preguntes. La regidora d'Educació, Mercè Mora, també els ha donat la benvinguda als alumnes del Montserrat i el tècnic del Sistema d'Informació Geogràfica de l'Ajuntament de Malgrat, Marc Oller, els ha parlat com es fan els plànols i els ha mostrat mapes de l'explorador malgratenc Fèlix Cardona. Els alumnes han rebut un llibret d'activitats per fer sobre com funciona el consistori.