8 octubre de 2014 a les 12:49
Els alumnes han preguntat a l'alcaldessa per les obres de remodelació del pavelló, que els ha contestat que s'acabaran al gener. Els nens i nenes també han preguntat a Conxita Campoy si és difícil ser alcaldessa, que quines coses fan i si li agrada ser-ho. L'alcaldessa els ha explicat que fa 23 anys que és al càrrec i que ja anunciat la seva intenció de no presentar-se a la reelecció.
No results found for ""