Resuming podcast

11 febrer de 2015 a les 11:55

Alumnes de 3r de Primària del Cubí visiten l'Ajuntament

Compartir

La visita escolar per conèixer l'Ajuntament és una activitat organitzada per la Regidoria d'Educació, i en la qual hi participen alumnes de diferents edats dels diversos centres educatius del poble. 53 alumnes de l'escola Cubí han visitat aquest matí l'Ajuntament per conèixer el seu funcionament.

Els nens i nenes s'han interessat per moltes qüestions entre elles quants treballadors té l'Ajuntament, si als regidors els agrada treballar a l'Ajuntament, quants anys té l'alcaldessa i quants en fa que està al càrrec i quan es va construir l'edifici de l'Ajuntament. 

Els alumnes també han visitat les dependències municipals i així com els estudis d'Ona Malgrat.