10 febrer de 2022 a les 12:55
La mostra, organitzada pels alumnes de Cultura Audiovisual de 2n de Batxillerat de l'Institut Ramon Turró i Darder, es podrà visitar a la Biblioteca La Cooperativa fins al 28 de febrer. La inauguració de l'exposició tindrà lloc avui a les 19h
'Recreem els clàssics' és un dels projectes que els estudiants duen a terme a l'assignatura Cultura Audiovisual. Una matèria que els alumnes de 2n de Batxillerat de l'institut cursen com a optativa amb la professora Núria Graupera. En el marc d'aquest projecte, els nois i noies han hagut de triar una obra d'art i estudiar-la en profunditat. Després l'han hagut de reproduir fent servir objectes que tinguessin per casa i amb l'ajuda de familiars i amics. Paula Sanz, una de les alumnes que ha participat del projecte, explica que en el seu cas va comptar amb el suport del seu pare i d'unes amigues.
Una altra de les alumnes que exposarà la seva obra a la biblioteca és Mar Román, que diu que poder mostrar la seva feina és un honor. "Jo em quedo amb el muntatge i l'edició perquè ho he gaudit realment", afegeix Román.
38 són les obres que s'exposaran fins al 28 de febrer a la Biblioteca La Cooperativa. Es tracta de treballs que han elaborat els alumnes aquest curs, però també n'hi ha del 2019 i del 2020.