22 setembre de 2021 a les 11:43
Les cinc escoles de Primària del municipi han participat aquest matí a l'activitat Al carrer tots hi pintem!, que la regidoria de Medi Ambient ha organitzat coincidint amb la celebració del Dia Europeu Sense Cotxes
790 alumnes dels centres educatius de Primària de Malgrat de Mar són els que han participat avui a l'activitat Al carrer tots hi pintem! Una proposta que la regidoria de Medi Ambient organitza des de fa 14 anys coincidint amb el Dia Europeu Sense Cotxes. L'activitat permet que els nens i nenes puguin sortir a dibuixar amb guixos en carrers on, durant unes hores, no hi ha cotxes i, per tant, són lliures de fum.
El regidor de Medi Ambient, Óliver Sánchez-Camacho, consiera que "l'administració té l'obligació de continuar insistint amb campanyes informatives i fent d'altaveu per aquelles qüestions que millorin el nostre dia a dia, la nosatra salut i la nostra convivència". El regidor assegura que el Dia Mundial Sense Cotxes ha de servir per conscienciar la ciutadania que "sempre que pugui utilitzi un vehicle sostenible".
Sánchez-Camacho ha recordat que Malgrat de Mar és un poble "fàcil" per tal que els veïns i veïnes puguin moure's a peu o amb vehicles més sostenibles que els cotxes.
Medi Ambient celebra la Setmana de la Mobilitat Sostenible i Segura des de fa 21 anys amb l'objectiu de promoure hàbits de mobilitat sostenibles, segurs i saludables. La iniciativa també permet visualitzar els canvis possibles en l'ús de l'espai públic, millorar la qualitat de l'aire i reduir la contaminació.