23 juliol de 2021 a les 12:59
L'objectiu del procés participatiu és recollir els problemes i necessitats del carrer i definir el projecte de millora de la via
La manca d'asfaltat en alguns trams, la mala accessibilitat de les voreres amb pals de subministraments enmig del pas, la ubicació dels contenidors, la poca il·luminació dels carrerons i la dificultat per evacuar les aigües de pluja han estat alguns dels problemes i mancances que han exposat els veïns i veïnes del carrer Narcís Monturiol durant la primera sessió del procés participatiu organitzada per l'Ajuntament i que pretén recollir les inquietuds del veïnat per tal de millorar el carrer.
Pel que fa als aspectes positius destaquen les relacions veïnals i la tranquil·litat, entre altres.
La sessió també ha servit per definir el projecte de millora i el model de carrer. En aquest sentit hi ha hagut consens sobre la necessitat d'una millora qualitativa del carrer Narcís Monturiol i dels carrerons que en formen part així com mantenir les places d'aparcament i la millora de la il·luminació i les xarxes de distribució de serveis. Els veïns, a més, demanen que no es planti cap arbre al carrer.
En aquesta primera sessió, que va tenir lloc dimecres passat, van participar un total de 47 veïnes i veïns, 29 dones i 18 homes. La propera sessió tindrà lloc al mateix carrer el 3 d'agost a les 20h.