8 juny de 2015 a les 12:37
Un total de 450 nens i nenes d'entre 3 i 14 anys han participat aquest dissabte en alguna de les activitats que s'han fet a la quarta edició de la Festa de l'Esport organitzada per la Regidoria d'Esports de l'Ajuntament de Malgrat de Mar. La Festa, que s'ha celebrat durant tot el dia entre les places de la Germana Campos i la de Moguer, ha comptat amb la participació d'una vintena d'entitats esportives del poble.
Una de les activitats de més èxit han estat les dues classes de zumba a càrrec del Complex Esportiu i de Salut Mes Malgrat, que van aplegar una vuitantena de persones, sobretot dones.
Des de la Regidoria d'Esports han fet una valoració molt positiva de l'esdeveniment -tot i la baixada de participació respecte l'any passat per la coincidència amb diversos tornejos de bàsquet- i han agraït la participació de les entitats i ciutadans.