24 setembre de 2021 a les 18:59
És el primer any que s'organitza aquesta activitat de foment de la lectura infantil. Aquest divendres ha tingut lloc un acte de reconeixement a les nenes i nens participants
La valoració de l'activitat, tant per part de la biblioteca com de la regidoria de Cultura, és molt positiva. Uns petits obsequis -entrades per la piscina municipal i gelats- han fet d'incentiu per atraure la participació dels nens i nenes de 6 a 12 anys. Ho explica ka regidora de cultura, Lourdes Borrell, que també ha subratllat la importància de promoure la lectura.
La dinàmica de l'activitat ha estat senzilla. Les nenes i nens havien d'emplenar una fitxa per cada llibre de la biblioteca llegit. Just després rebien el seu premi: entrades per a la piscina municipal o gelats de la gelateries de Malgrat de Mar. El grup de nenes i nens de 4art a 6è d'ESO també han treballat la comprensió lectora a partir d'una sèrie de preguntes sobre els llibres llegits. Les obres del gènere Manga, amb moltes il·lustracions, són les que més bona acceptació han tingut entre els participants, segons explica Esther Pasqual, auxiliar de biblioteca.
Donada la bona acollida, l'activitat es tornarà a organitzar l'any vinent.