Resuming podcast

24 abril de 2014 a les 12:28

40 premiats en el sorteig de Sant Jordi dels comerciants del centre

Compartir

La campanya de Sant Jordi de l'Associació de Comerciants Malgrat Centre ha funcionat igual que d'altres que l'entitat ha dut a terme com la Pollastrada de Nadal. Els clients dels establiments associats havien d'emplenar les butlletes que se'ls facilitava en realitzar les seves compres per dipositar-les després a les urnes que tenia cada establiment. Els comerciants van sortejar les 40 experiències, una per cada botiga participant, ahir a la plaça de l'Església coincidint amb Sant Jordi.

Cèlia Hernández, presidenta de l'Associació de Comerciants Malgrat Centre, ha valorat positivament la campanya. N'ha destacat la participació ja que s'ha aconseguit recollir unes 8.000 butlletes. Hernández ha explicat que, per a l'entitat, aquesta actuació "ha estat molt important". De fet, els botiguers no descarten tornar a organitzar-ne de similars properament.

La iniciativa, que ha dut a terme l'Associacó de Comerciants Malgrat Centre, ha comptat amb la col·laboració de Malgrat Turisme S.L. i l'Ajuntament de Malgrat de Mar.


20140424135708.hernandez.comerciants-1.mp3