Resuming podcast

1 desembre de 2021 a les 14:00

40 anys de lluita contra la Sida

Compartir

Avui primer de desembre es commemora el Dia Mundial de la Lluita contra la Sida. A Malgrat de Mar al llarg del matí s'ha ofert informació i sensibilització a través d'una carpa que ha comptat amb dos tècnics de la Creu Roja de l'Alt Maresme

Enguany es compleixen 40 anys des que es va diagnosticar el primer cas de sida a Catalunya, que també va ser el primer cas detectat arreu de l'Estat espanyol. Tot i que al llarg d'aquests 40 anys s'ha progressat molt esdevenint una patologia crònica, la sensibilització i la informació continuen sent bàsiques per a tota la població, tal i com reconeix el tècnic de la Creu Roja de l'Alt Maresme, Toni Cardó, durant una entrevista a Ona Malgrat.

A més, quan es parla de la lluita contra la sida, encara hi ha molt camí a recórrer.