Resuming podcast

1 desembre de 2014 a les 10:12

38 joves participen en els tallers de cuina saludable

Compartir

Aquests tallers, organitzats per l'Àrea de Salut Pública i Consum de la Diputació de Barcelona, són una demostració de com es poden elaborar menús saludables. A més, els joves reben recomanacions dietètiques, d'equilibri, de quantitats, de varietat i de diferents tècniques de cocció, així com una introducció sobre els hàbits alimentaris. La idea és mostrar als joves que és fàcil menjar bé i que ho podem fer ells mateixos.

Les valoracions dels joves participants han estat positives i han demanat que es pugui tornar a fer l'any vinent.