Resuming podcast

9 novembre de 2014 a les 13:41

3037 malgratencs han participat fins les 13 h al 9N

Compartir

Poden participar a la consulta tots els catalans que tinguin més de 16 anys. Els residents a l'estranger que hagin tingut el darrer veïnatge administratiu a Catalunya i els seus descendents s'hauran d'haver inscrit prèviament al registre de catalans residents a l'exterior. També podran votar les persones nacionsl d'estats membres de la Unió Europea, inscrites al registre de població de Catalunya, que acreditin un any de residència continuada; i els nacionals de tercers estats, inscrits en el registre de població, que acreditin residència legal durant un període continuat de tres anys.

Per votar cal portar el DNI (residents a Catalunya), el passaport acompanyat del certificat de registre de ciutadà de la Unió Europea (europeus residents a Catalunya) o el passaport i el TIE (extracomunitaris residents a Catalunya).

Per tal de garantir que tots els malgratencs i malgratenques poden anar a votar avui s'ha posat en marxa un servei per a persones amb mobilitat reduïda. Tant les persones que necessitin fer-ne ús com els qui vulguin oferir-se com a voluntaris per a dur a terme el servei han de trucar al telèfon 636 91 36 16.

Recollida de signatures contra l'Estat espanyol

A banda de la consulta, aquest diumenge l'ANC recull signatures per tal que els malgratencs i malgratenques que ho desitgin puguin afegir-se a la denúncia subscrita pels càrrecs electes davant les Nacions Unides, el Parlament Europeu, la Comissió Europea, el Consell d'Europa i l'OSCE, contra l'Estat espanyol.

Els regidors i regidores de CiU, ERC i ICV-EUiA han signat ja el document de denúncia.