Resuming podcast

27 juny de 2014 a les 9:30

3 restaurants malgratencs participen a les Jornades Gastronòmiques del Peix i el Marisc

Compartir

Les Jornades Gastronòmiques del Peix i del Marisc compten enguany amb la participació d'una setantena de restaurants de 18 municipis del Maresme. S'han adherit a la iniciativa, que va començar fa cinc anys, Arenys de Mar, Argentona, Cabrera de Mar, Cabrils, Caldes d'Estrac, Calella, Canet de Mar, El Masnou, Malgrat de Mar, Mataró, Montgat, Pineda de Mar, Premià de Mar, Sant Andreu de Llavaneres, Sant Pol de Mar, Tordera, Vilassar de Dalt i Vilassar de Mar.

Amb aquesta iniciativa es pretén donar a conèixer el Maresme com a comarca marítima i també la qualitat de la seva restauració.

Per tal de promocionar les jornades, el Consorci de Turisme i el Consell Comarcal han editat un fulletó que inclou un llistat amb els restaurants que en prenen part, els menús i plats que ofereixen i algunes receptes.