18 juliol de 2022 a les 10:44
Ian i Izan Santos, i Mariona Regí són els esportistes malgratencs que han aconseguit medalla aquest diumenge al Campionat de Catalunya de Promoció de Taekwondo, que s'ha disputat al poliesportiu de la Mar Bella, a Barcelona. Els tres joves han competit en la modalitat de poomsae, tant en la categoria individual com en grup
L'equip de l'AFE Malgrat - Top King ha participat al Campionat de Catalunya de Promoció de Taekwondo amb el Taekwondo Crazy Jampers i el Team Campoy. De les 23 medalles que han aconseguit els tres equips conjuntament, quatre han estat pels esportistes malgratencs. Concretament, Ian Santos ha aconseguit l'or tant en la categoria individual com en la de trios. En poomsae sincronitzat Izan Santos també ha estat or i Mariona Regí, plata.
Álex Baena, d'AFE Malgrat - Top King, ha valorat positivament la feina dels mestres Pablo Martín i Joana Martínez. Baena ha subratllat l'èxit dels esportistes en aquesta modalitat de poomsae, malgrat tenir poca experència ja que habitualment competeixen en la modalitat de combat.
El Campionat de Catalunya de Promoció de Taekwondo, que s'ha disputat aquest diumenge al poliesportiu de la Mar Bella de Barcelona, ha servit a l'equip per tancar la temporada esportiva.