12 febrer de 2015 a les 10:27
Durant la campanya antigripal, que es va posar en marxa el mes d'ocubre i es va allargar dos mesos, es van administrar al CAP de Malgrat de Mar 2.897 vacunes. El regidor de Salut Comunitària, Jordi Romero, ha valorat positivament aquesta xifra que any rere any va a l'alça.
L'any anterior el Centre d'Atenció Primària de Malgrat va posar en marxa una campanya per incentivar la vacunació i promoure els hàbits de vida saludables. D'aquesta manera, les persones que es vacunaven contra la grip rebien un tiquet promocional per comprar fruites i verdures en el Mercat Municipal.
Segons dades facilitades pel CAP, l'any 2012 es van vacunar contra la grip 2.331 persones; al 2011 unes 2.418 i al 2010, 2.200.