11 setembre de 2021 a les 11:12
Unes 200 persones han assistit a l'acte que s'ha celebrat al Parc Francesc Macià, davant del Monument a La Memòria
Un total de 21 entitats malgratenques han assistit a l'acte institucional d'enguany de l'Ajuntament de Malgrat de Mar amb motiu de la Diada Nacional de Catalunya. L'acte, que s'ha celebrat aquest dissabte al matí al Parc Francesc Macià, ha comptat amb l'assistència d'unes 200 persones.
L'acte ha consistit amb la interpretació de la cançó tradicional catalana "Muntanyes del Canigó" i de la cançó popular d'Euskadi "Lau Teilatu". Tot seguit s'ha fet l'encesa del peveter de l'escultura a la Memòria per part de la Coral Atzavara i just després la regidora de Cultura, Lurdes Borrell, ha llegit el missatge institucional del President de la Generalitat de Catalunya, Pere Aragonès. Tot seguit els agents de la policia local han hissat la senyera mentre la Coral Atzavara i el públic cantàven el Cant dels Segadors.
L'acte ha finalitzat amb l'ofrena floral de les entitats participants i un parlament d'Òmnium Cultural.