Resuming podcast

9 abril de 2015 a les 10:12

191 nens i nenes participaran a la 2a Cantata Escolar el 15 d'abril

Compartir

La Regidoria d’Educació, conjuntament amb les escoles de Primària del poble  -Escola Mare de Déu de Montserrat, Escola Marià Cubí i Soler, Col·legi Sant Pere Chanel, Escoles Fonlladosa i Escola Vedruna- organitzen per segon any la Cantata Escolar. Aquest any els nens i nenes de 2n de Primària interpretaran El follet valent i es faran dues sessions una a les 11 h per a les escoles i la segona a les 15.30 h per a les famílies. 

 

Aquesta activitat adreçada als infants que cursen segon de primària a les escoles del municipi té com a objectius:

 

  • Fomentar el gaudi per la música entre els infants participants
  • Apropar els infants a la música i donar-los la possibilitat de gaudir del plaer de cantar junts i convertir-se en veritables intèrprets d’una obra musical.
  • Donar a conèixer el cant coral com a mostra artística i cultural.
  • Aprendre a mantenir una actitud correcta en els concerts
  • Possibilitar que els nois i noies gaudeixin d’una jornada musical, lúdica i d’amistat.
  • Conscienciar els infants que cal estimar la veu i tenir-ne cura
  • Experimentar les sensacions que ens produeix la música en directe i davant d’un públic.
  • Aprofitar el fet musical per educar en valors i en la sensibilitat.
  • Fomentar el treball en equip entre les escoles del municipi.
  • Incrementar la cohesió i el sentit de pertinença a Malgrat de Mar.