24 setembre de 2021 a les 20:24
L'Associació de Municipis per la Independència ha fet la convocatòria davant de tots els consistoris de Catalunya i ha publicat un manifest de rebuig a la detenció de Puigdemont
150 persones s'han aplegat aquest divendres al vespre davant de l'Ajuntament de Malgrat per donar suport a l'expresident de la Generalitat de Catalunya, Carles Puigdemont, detingut aquest dijous quan ha viatjat a l'Alguer per assistir a l'aplec de l'entitat cultural Adifolk.
La convocatòria de concentracions davant d'Ajuntaments i places de Catalunya l'ha fet pública aquest divendres al migdia l'Associació de Municipis per la Independència (AMI). L'entitat també ha distribuït un manifest de comdemna per la detenció de Puigdemont, que ha estat llegit a la concentració d'aquest vespre.
Carles Puigdemont ha estat posat en llibertat aquest divendres per la tarda després que la fiscalia italiana no ha demanat mesures cautelars. Es podrà moure per Sardenya i per la Unió Europea.
Marxa de torxes per commemorar l'1 d'octubre
Un grup de veïns ultima els detalls d'una marxa de torxes que tindrà lloc el proper 1 d'octubre al vespre per commemorar el referèndum d'independència del 2017 a Malgrat de Mar. L'activitat s'ha concebut com una concentració de persones en els punts de votació de l'1 d'octubre que acabaran fent una marxa de torxes fins al parc de Can Campassol.