Resuming podcast

8 febrer de 2022 a les 8:03

14 persones menys ingressades per covid als centres de la Corporació de Salut del Maresme i La Selva

Compartir

68 persones estan ingressades en aquests moments per coronavirus als centres que gestiona la Corporació de Salut del Maresme i La Selva. Són 14 pacients menys que dijous passat

Segons les darreres dades que ha facilitat la Corporació de Salut, actualment hi ha 44 persones ingressades amb covid a l'Hospital de Calella, 21 a l'Hospital de Blanes, una a l'Hospital Sociosanitari de Lloret de Mar i dues a l'Hospital Asil Sant Jaume de Blanes.

En relació a les dades de dijous, l'Hospital de Calella ha registrat 14 ingressos, 24 altes i dues defuncions; i el de Blanes, 9 ingressos i 9 altes. En aquests moments, les dades indiquen que hi ha 37 professionals positius i en aïllament per covid.

Pel què fa al risc de rebrot, segons els informes de l'Agència de Qualitat i Avaluació Sanitàries de Catalunya, a l'Alt Maresme se situa en els 2.696 punts i la velocitat de transmissió, l'RT, és del 0,61. A la Selva Marítima el risc de rebrot és de 2.358 punts i l'RT, del 0,60.