Resuming podcast

19 abril de 2021 a les 9:44

Ja es pot veure l'exposició dels punts de llibre sobre la Capitalitat del Bàsquet Femení del concurs escolar

Compartir

Els punts de llibre guanyadors seran editats per l'Ajuntament i es repartiran entre tots els alumnes de les escoles del municipi. A més, la ciutadania també en podrà tenir un, recollint-lo a l'Oficina d'Atenció al Ciutadà a l'Ajutament. El pròxim 25 d'abril es farà un acte per lliurar els premis, que tindrà lloc a la Sala Joaquim Garriga de l'Arxiu Municipal a les 10 h. 

El jurat del concurs estava format pel regidor d'Esports, Ludwig Hasko, el representant de l'AECAM, Brian Gomis, el mestre ninotarie Julián Ariza i la cap d'Àrea dels Serveis a la Persona de l'Ajuntament, Carme González.