8 març de 2021 a les 7:46
Les classes presencials a la univesitat amb un 30% d'aforament, el lleure i les extraescolars per als àmbits de Secundària, FP i Batxillerat s'aniran recuperant de manera gradual des d'aquest dilluns. També es reprenen les competicions d'esport federat per a majors de 16 anys. A més, es permeten més de dues bombolles en les reunions de sis i també es recuperen les activitats als centres cívics per a majors de 60 anys, amb un màxim de sis persones i a l'aire lliure. També es reobren els vestidors de gimnasos, i museus i biblioteques podran celebrar actes culturals.
Per altra part, tot i que s'ha establert una franja única de 7.30h a 17.00h per a la restauració de dilluns a diumenge, els bars i restaurants dels centres comercials continuaran tancats.