13 novembre de 2020 a les 10:23
"Tinc una sensació d'abandonament; estem orfes de tot. Ningú es preocupa per nosaltres", explica Cèlia Hernández, que assegura que tancar els bars i restaurants afecta també a altres sectors, com els dels proveïdors o els repartidors. Hernández també considera que obrir terrasses a partir del 23 de novembre tampoc és garantia de res. "No és agost; fa fred al carrer. Què farem? Set taules a la terrassa. Què farem? Amb això no farem res", diu i reclama que es flexibilitzin una mica més les mesures per permetre almenys obrir a l'hora de dinar o amb un aforament limitat que permeti els clients menjar a l'interior del local.
Per ara, Cèlia Hernández ha decidit oferir als seus clients la possibilitat d'endur-se el menjar a casa els divendres i els dissabtes. Tot i ser una opció que econòmicament no els surt a compte, sí els ajuda per mantenir el contacte amb els clients i, sobretot, per tirar endavant "psicològicament".
Hernández ha explicat que aquest 2020 ha estat un any molt dur i que la situació no l'ha permès gaudir ni de la família ni de la feina. També creu que hi ha bars i restaurants del municipi que potser hauran de tancar.