25 setembre de 2020 a les 8:31
Segons les dades que ha fet públiques CatSalut corresponents a aquest passat dimecres, a la Regió Sanitària de Girona, a la qual pertany Malgrat de Mar, hi ha actualment 72 persones ingressades per COVID, 3 més que fa dos dies, així com 15 ingressats en Unitats de Cures Intensives (UCIs), el mateix nombre que en l’anterior actualització. Durant tota la pandèmia el nombre de casos confirmats acumulats, ha augmentat a 13.291 persones, i han mort per aquesta malaltia 854 persones, 5 més en relació a l’anterior actualització.