27 novembre de 2020 a les 15:21
Per la seva banda, l’alcaldessa de Calella. Montserrat Candini, ha agraït l’esforç i la dedicació dels professionals que treballen a la Corporació de Salut del Maresme i la Selva en “condicions molt precàries”. A la roda de premsa també hi ha participat la consellera de Salut, Alba Vergés.
No results found for ""