Resuming podcast

13 novembre de 2020 a les 7:44

L'Ajuntament ja és propietari de l'edifici annex a la Biblioteca La Cooperativa

Compartir

L'edifici, valorat en 507.659,29 euros, té en aquests moments els contractes de lloguer de la planta baixa i d'una oficina a la primera planta. Aquests contractes es mantindran fins el 30 d'abril de 2027.

L'Ajuntament de Malgrat de Mar va comprar l'any 1991 a la cooperativa "La Malgratenca" la part més antiga de l'edifici, que està delimitada per les torres de guaita, per 34 milions de pessetes. El consistori la va rehabilitar i hi va ubicar la biblioteca municipal. En aquell moment es va decidir que la resta de la propietat es reservava per fer front a possibles deutes de la cooperativa i que, si quedaven saldats, se cediria de manera gratuïta al poble.

El 19 de febrer d'enguany la cooperativa va oferir la donació a l'Ajuntament de l'edifici annex a la biblioteca i dels fons de reserva obligatoris i el d'educació i promoció de les cooperatives. El ple del 13 d'agost va aprovar l'acceptació d'aquesta donació i aquest dijous l'alcalde, Joan Mercader, i el president de "La Malgratenca", Josep Curós, han signat davant la notària l'escriptura de la donació de la finca. A l'acte de signatura també hi ha assistit Lurdes Borrell, regidora de Patrimoni.