Resuming podcast

25 novembre de 2020 a les 7:45

[ÀUDIO] Ester Martínez (ERC): "Cal fer visible el fet que les diferents agressions envers les dones s'han d'eliminar"

Compartir

Martínez ha recordat que l'any 1960 tres activistes dominicanes van ser assassinades i avui es commemora aquell "activisme feminista". "La violència envers les dones és un fet que no podem obviar", assegura Martínez, que diu que la violència no és només física sinó que també ho és psicològica, sexual i de privació de llibertats. La regidoria republicana creu que les administracions han de treballar per fer visible aquesta xacra i que d'apostar per l'educació dels infants i la igualtat en l'educació.

La regidora d'ERC Ester Martínez també ha aprofitat l'entrevista política d'aquest dimecres per fer balanç d'aquest 2020. Un any que Martínez ha titllat de "dur" i "molt llarg" no només per la pandèmia de la covid sinó també per les conseqüències que va tenir el temporal Gloria a Malgrat de Mar. De cara a 2021, la regidora creu que "ha de ser un any d'oportunitat".


20201125093155.20201125.ester-martinez-erc.mp3