26 octubre de 2020 a les 13:18
L'Ajuntament de Mar de Mar ha ampliat els horaris del Cementiri municipal davant la celebració de Tots Sants. D'aquesta manera, els ciutadans que vulguin anar a retre homenatge als seus difunts podran fer-ho divendres, dissabte i diumenge entre les 9 del matí i les 17:30h.
Els visitants al Cementiri municipal hauran de seguir les indicacions de la persona encarregada de la vigilància ja que l'aforament està limitat i s'han de seguir en tot moment les mesures sanitàries anti-covid-19.
No results found for ""