Resuming podcast

15 desembre de 2020 a les 11:47

[ÀUDIO] Mireia Hernández: "Les escoles estan gestionant molt bé la situació davant la covid-19"

Compartir

Mireia Hernández, infermera pediàtrica de l' ABS Malgrat-Palafolls, ha fet un balanç molt positiu de la campanya de vacunació de la grip d'enguany. Recordem que enguany s'han vacunat a Malgrat de Mar i Palafolls 4.239 persones, aquesta xifra representa un increment del 18,2 per cent. Segons Hernández, "és molt important que la població es vacuni de la grip ja que les persones vacunades, si després tenen covid, la simptomatologia és menor, això almenys és el que demostren els primers estudis que es publiquen a revistes a nivell europeu".

Mireia Hernández, que és la responsable de vacunes a l'ABS Malgrat-Palafolls i ara també referent escolar de la covid, ha destacat que ara que la població de risc està vacunada, els ciutadans que estan sans es poden vacunar per tenir més protecció.

D'altra banda, Mireia Hernández, ha dit que els centres escolars de Malgrat de Mar i Palafolls estan fet una "molt bona gestió" de la situació davant la covid-19. Segons ella, els escolars són molt conscients i a més hi ha la implicació total dels directors dels centres educatius". Mireia Hernández diu que quan s'ha produït algun contagi a l'escola ha estat per factors externs.


20201215135305.ent.mireia-hernandez-campanya-vacuna-grip.mp3