16 abril de 2021 a les 13:13
El Govern ha decidit finalment mantenir el confinament comarcal a partir del proper dilluns, que és quan vencia l'última resolució. Segons ha pogut saber l'ACN, tot i que hi ha hagut debat sobre si obrir el confinament per vegueries o regions sanitàries, finalment s'ha decidit optar de moment per mantenir la situació actual i se seguirà estudiant en els propers dies. Tot indica que el govern prepara un pla de reobertura a partir del 26 d'abril si les dades ho permeten.El conseller d'Interior, Miquel Sàmper, ha confirmat que estudien "confinaments diferenciats" en funció de la situació epidemiològica.
Diverses veus havien reclamat ampliar el confinament, entre ells diversos alcaldes de l'Ebre, del Pirineu o la pròpia alcaldessa de Barcelona, Ada Colau. També alguns consellers de JxCat s'hi havien posicionat en aquest sentit, com ara la consellera de la Presidència, Meritxell Budó, o el d'Interior, Miquel Sàmper.