20 març de 2021 a les 12:00
De fet, la d'aquest dissabte és la segona activitat que organitzen dins el programa del 8M d'enguany. La setmana passada ja es va realitzar una activitat centrada en la part fisica de la salut i aquesta setmana ha estat el torn de les emocions. L'activitat s'ha dividit en dues parts: la primera ha estat una xerrada de la psicòloga Neus Illas sobre la gestió de les emocions en temps de pandèmia. La segona part de l'activitat ha estat centrada en una sessió de ioga a càrrec de les tres professores del centre, l'Ester, la Sílvia i l'Eva.
En una entrevista a Ona Malgrat, Meritxell Egea ha explicat que finalment s'ha reconegut la importància dels fisioterapeutes en aquest primer any de pandèmia. També ens ha parlat de la importància de la gestió emocional, sobretot en el context complicat que estem vivint. I fa una reivindicació: començar a pensar en la salut de les persones no només des de l'aspecte físic, sinó també des de l'emocional.
La tercera sessió d'aquest cicle d'activitats es completarà dissabte vinent amb una activitat que girarà entorn l'artteràpia i l'autoconsciència a través del moviment amb el mètode Feidenkrais.