22 desembre de 2020 a les 9:39
Susana Ventura, coneguda musicalment com a Suu, ha estat una de les protagonistes del Concert Acústic Jove que s'ha fet aquest cap de setmana a través de la plataforma Artist On i impulsats per la regidoria de Joventut de Malgrat de Mar. Suu es va donar a conèixer a Instagram i el 2018 va publicar el seu primer treball titulat Natural. Aquest 2020 ha publicat Ventura. Durant una entrevista amb Ona Malgrat repassa la seva trajectòria i explica com s'adapta a la nova situació provocada per la pandèmia. Suu ha volgut agraïr a l'Ajuntament de Malgrat de Mar la seva aposta per oferir concerts en línia i "oferir cultura segura".
Les persones que vulguin veure el concert ho poden fer fins el dia 18 de desembre al següent enllaç: https://www.artist-on.es/ajuntament-de-malgrat-de-mar-19-12-20-concert-acustic-jove/.