Resuming podcast

8 gener de 2021 a les 11:13

[ÀUDIO] Unes 3500 persones passen pel "Campament Reial, el Magatzem de les Cartes"

Compartir

Unes 3500 persones han passat pel "Campament reial, el magatzem de les cartes" que es va habilitar els dies 3, 4 i 5 de gener al pavelló Germans Margall. Així ho ha avançat la regidora de Cultura, Lurdes Borrell, durant una entrevista a Ona Malgrat. Segons Borrell, cada dia hi van passar unes 200 famílies amb els seus fills i filles que van poder veure i parlar amb Ses Majestats els Reis d'Orient.

Lurdes Borrell fa un balanç molt positiu d'aquesta iniciativa que s'ha fet motivada per la pandèmia de la covid i per la impossibilitat de fer les tradicionals cavalcades de Reis. En aquest sentit, Borrell ha destacat que "moltes famílies ens comentaven al sortir que és un format que els agrada més que les cavalcades perquè els nens i nenes poden gaudir més de l'experiència de veure els Reis i parlar amb ells".

La regidora de Cultura considera que la pandèmia també ha motivat nous aprenentatges i en aquest cas caldrà estudiar si en el futur aquest format o un de similiar es pot continuar fent per celebrar l'arribada de Ses Majestats els Reis d'Orient.  


20210108123854.ent.lurdes-borrell-campament-reial-.mp3