Resuming podcast

28 setembre de 2020 a les 12:07

[ÀUDIO] La secció local d'ERC de Malgrat de Mar organitza la presentació de "Tornarem a vèncer" d'Oriol Junqueras i Marta Rovira

Compartir

La secció local d'ERC a Malgrat de Mar ha organitzat per aquest dimecres 30 de setembre la presentació del llibre "Tornarem a vèncer", d'Oriol Junqueras i Marta Rovira. Segons ha explicat el portaveu d'ERC, Ramir Roger, "aquest manual explica obertament la proposta de Junqueras i Rovira per aconseguir la República Catalana". A més, recorda que l'independència no és tan sols per als que la volen, sinó que s'ha de posar incondicionalment al servei de tots els ciutadans. L'objectiu és, diu Roger, "benestar, justícia i democràcia per a tothom, i la República Catalana és l'eina per aconseguir-ho".

La presentació, que comptarà amb la diputada maresmenca Mònica Palacín, es farà aquest dimecres a partir de les 20h a la Barretina Vermella.


20200928131523.aaff.postertornaremvencer.a3.png?tr=h-500,fo-auto
20200928131425.ramir-roger-tornarem-a-vencer.mp3