1 febrer de 2021 a les 10:47
La claraboia del pavelló municipal d'esports de l'avinguda de Tarragona té un sistema de vidres de grans dimensions que, en cas d'incendi, s'obren de manera automàtica per tal que el fum i els gasos puguin sortir a l'exterior. Segons detalla l'Ajuntament de Malgrat de Mar, alguns d'aquestes vidres "estan esquerdats" per les "inclemències del temps" i quan plou l'aigua cau sobre la part central de la pista. Per altra part, alguns dels mecanismes que fan funcionar el sistema d'emergència en cas d'incendi tampoc funcionen bé.
L'empresa Colt España SA, que s'encarregarà d'arranjar la claraboia, és la mateixa que va assumir la instal·lació del sistema d'emergència.