Resuming podcast

30 novembre de 2020 a les 13:08

En marxa les obres per arranjar el vial que uneix el Camí del Pla amb el de la Pomereda

Compartir

L'Ajuntament de Malgrat de Mar ha començat avui dilluns les obres per arranjar el camí del Pla de Grau, que uneix el Camí del Pla amb el Camí de la Pomereda. Aquest accés estava en molt mal estat i els pagesos havien reclamat la millora des de feia temps. 

Segons el consistori, les obres consisteixen en arranjar els sots que hi ha i estendre a sobre una capa de tot-ú i compactar-ho amb la idea de fer un camí més transitable. Ara es farà un tram de 410 metres des del Camí del Pla i l'any que ve, l'altra meitat. L'Ajuntament compta amb una subvenció bianual de la Diputació de Barcelona de 12.000 euros per dur a terme aquestes obres.